Ну, що, знову рівняння! Сподіваюся, ти не втомився і маєш сили отримувати нові знання. Сьогодні ми будемо розв'язувати рівняння, де необхідно використати розподільну властивість множення. Якщо пам'ятаєш, ми називали її ...? - Так, "метод фонтанчика".
Згадай, в чому полягає суть цього методу! Згадав? - Молодець! Цю дію називають розкриття дужок.
Нам необхідно буде розв'язати №1421, який містить 12 рівнянь. Таке завдання ти вже робив на минулих уроках. Після того, як ти розв'яжеш рівняння, тобі необхідно буде ввести відповіді (корені) цих рівнянь у відповідну форму для відповідей. Одне рівняння ми з тобою розв'яжемо разом! Тож 1 бал в тебе у кишені! Починаємо:
5(х-4)=3х-10 Розкриваємо дужки у лівій частині рівняння "методом фонтанчика"
5х-20=3х-10 Перенеси доданки, змінивши знаки на протилежні
5х-3х=-10+20 Зведи подібні доданки в обох частинах рівняння
2х=10 Знайди х, як невідомий множник
х=10:2 Обчисли
х=5
Форма для відповідей
Згадай, в чому полягає суть цього методу! Згадав? - Молодець! Цю дію називають розкриття дужок.
Нам необхідно буде розв'язати №1421, який містить 12 рівнянь. Таке завдання ти вже робив на минулих уроках. Після того, як ти розв'яжеш рівняння, тобі необхідно буде ввести відповіді (корені) цих рівнянь у відповідну форму для відповідей. Одне рівняння ми з тобою розв'яжемо разом! Тож 1 бал в тебе у кишені! Починаємо:
5(х-4)=3х-10 Розкриваємо дужки у лівій частині рівняння "методом фонтанчика"
5х-20=3х-10 Перенеси доданки, змінивши знаки на протилежні
5х-3х=-10+20 Зведи подібні доданки в обох частинах рівняння
2х=10 Знайди х, як невідомий множник
х=10:2 Обчисли
х=5
Форма для відповідей
Пам'ятай! Усі рівняння мають бути записані у зошит!
Немає коментарів:
Дописати коментар